pátek 20. února 2015

Homosexualistům z HateFree je nový „multi-kulti katalog“ firmy Tchibo ještě málo

Foto: Tchibo
Marketing firmy Tchibo „projevil v České republice smysl pro maximální kulturní porozumění. Zatímco je česká společnost v mnoha otázkách ještě konzervativní, Tchibo vyslalo do světa magazín, na jehož titulní stránku umístilo multikulturní rodinu“. Uvádí se to čerstvě v bulvárním internetovém magazínu pro homosexuály, který vydává bývalý mluvčí TV Prima David Vaníček. V katalogu je možno vidět „multi-kulturní“ (či „multi-rasovou“ či „z rasově odlišných druhů se skládající“) rodinu při procházkách přírodou severoevropského rázu. Reklamu v rozhovoru pro zmíněné internetové stránky výslovně pochválil koordinátor projektu HateFree Culture, Lukáš Houdek, kterému se reklama ovšem stále ještě jeví jako málo pokroková: „Jako odvážný a cenný statement bych ale já osobně viděl v momentě, kdy by se na louce smála romská rodinka. Protože co si budeme nalhávat, černoušci a mulati většině české společnosti přijdou nekonfliktní a roztomilí. V tomto ohledu z mého pohledu reklama není až tak převratná.“

Houdek je sám otevřeným homosexuálem a velmi úspěšně se mu daří ze svého handicapu vytěžit v profesní oblasti – projekt HateFree v nadměrné míře prosazuje zájmy homosexualistů, zejména v oblasti právních předpokladů pro adopci dětí homosexuály a lesbičkami. Houdek proto také dodal, že by bylo odvážnější, kdyby firma Tchibo do účinkování v reklamě angažovala dva tatínky, i s ohledem na debaty kolem osvojování dětí stejnopohlavními páry nebo s ohledem na referendum na Slovensku. Za projektem HateFree stojí „Agentura pro sociální začleňování“ pod vedením jejího ředitele Martina Šimáčka. Na svých vlastních stránkách se uvádí, že projekt má "silné zázemí Úřadu vlády ČR". Zároveň na svých facebookových stránkách propaguje HateFree aktuálně účast na páteční demonstraci „Uprchlíci vítejte“ v Praze, která má představovat „protest proti xenofobii a fanatismu“.

Propojování propagandy homosexualismu a „multikulturalismu“ je dnes zcela běžným jevem a příležitostně se doplňuje i na „antifašistických“ demonstracích, jak se například ukázalo na akcích, pořádaných v Německu a Rakousku proti hnutí Pegida.

Na Centrum.cz před několika dny vyšel shodou okolností sugestivní článek, zobrazující na fotografii dvě heterosexuální modelky s dítětem, nad kterou stojí nadpis: „Homosexuální rodiče: V čem jsou lepší?

Jaký pokřivený obraz na realitu mají nejen placení aktivisté z HateFree, ale i jejich homosexualističtí spolubojovníci, dokazuje i přístup Radka Matušky, příznivce strany Zelených a svého času iniciátora petice „Ne Bátorovi“. Matuška se otevřeně hlásí ke své homosexualitě a jako úvodní fotografii na svém profilu na Facebooku převzal heslo zveřejněné na profilu HateFree na stejné sociální síti, ve kterém se praví: „Proti heterákům nic nemám. Jenom ta věc se sexem je dost divná.“ (-lb-)